söndag 12 augusti 2012

MIN SOMMAR CANDY

Nu när sommaren börjar ta slut tänkte jag muntra upp och fira lite med en candy. Det är så att jag flyttar om en vecka. Och därför kommer inte mitt pysslande bli som vanligt ett bra tag fram över. Men jag ska försöka så gott det går.
Dessutom är detta mitt 100 inlägg. Och jag närmar mig 5000 besökare och har fått ca 200 kommentarer. Vilket jag är otroligt glad för!


Regler:

- 1 Bli följare av min blogg
- 2 Lägg upp bild och länk i din sidebar eller i ett enskilt inlägg
- 3 Kommentera så jag vet att du är med

Candyn anslutas 1 September. Vinnaren kommer tillkännages några dagar efter.

LYCKA TILL!!!

16 kommentarer:

  1. Kul med flytt och candy.
    Tyvärr kan man inte varken lägga i sidebar eller följa i blogg.se som har har.

    SvaraRadera
  2. Spännande candy! Jag är gärna med och har en chans! :)

    Tack för din kommentar i min blogg! :D

    /Annika

    SvaraRadera
  3. önskar dig en fin kväll! kram

    SvaraRadera
  4. Hej Emelie! Det är klart jag vill vara med dig och fira! Jag har lagt bilden i min sidebar och är nu följare! Lycka till med flytten! kram Lotta/Sandra :)

    SvaraRadera
  5. Hejsan,
    åhh vilken härlig candy, klart jag vill vara med och fira :)
    Vad kul att jag hittade dig, såå mycket fint du gjort.

    Kramar Majsan

    SvaraRadera
  6. Kul med blogcandy! Jag följer dig och har lagt en länk i min sidebar.
    Kul att du lämnade en kommentar så jag hittade till dig - du är fantastiskt duktig!

    SvaraRadera
  7. Hej ! Tack för titten i min blogg bli gärna följare också, tack för tipset av utlottningen jag är gärna med på den har lagt upp den i min sidebar.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  8. Fin blogg! Kika gärna in på min!(: Hoppas du får en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  9. Hejsan
    Har lagt bild med länk i min högra sidebar
    Följare är jag redan.

    Lycka till med flytten

    Kraaaam

    SvaraRadera
  10. god kväll emelie!! tack för de gulliga kommentarerna du lämnar i min blogg, det gör mig glad! jag är gärna med och firar med dig. lagt upp din candy i min sidebar och länkat tillbax till dig. tack för chansen att vinna. önskar dig en härlig kväll. kram.

    SvaraRadera
  11. Grattis till de 5000 besökarna! Jag vill gärna vara med och tävla om denna härliga candy och blir gärna en följare av din fina blogg. Tack för din generositet.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Varmt tack för Din kommentar inne hos mig ♥
    Och tack även för tipset om Din candy! Även jag är gärna med :o)

    Många Kramar Lisa.

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Tack för din kommentar i min blogg!
    Är gärna med och chansar på på att vinna din blogcandy, har lagt upp bilden i min sidebar!

    Ha en go helg!

    SvaraRadera
  14. Tack för snäll kommentar i min blogg, och för tips om candy!!! Klart jag är med! Har blivit följare (vilket jag trodde jag var redan...) Lägger upp bild i min sidebar!
    Lycka till med flytten och att välja vilka pysselsaker du ska ha med dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  15. Hej! Diggar din blogg som jag hittade utav en slump. Som ny i gemet vill jag gärna vara med och vinna, det behövs kan man säga ;). Speciellt med studentbidragsbudget.

    Bild, länk och följt är klirrat! ;)

    SvaraRadera
  16. Jisses vad mycket firande - Grattis till allt! :-)
    Självklart vill jag vara med i utlottningen: Följer å har länkat fr min sidebar!
    Kram
    //Cattiegirl

    SvaraRadera

Roligt att just du tar dig tid att kommentera. Blir så glad av din kommentar! :)