fredag 17 augusti 2012

Wedding

Just nu är det väldigt mycket. Jag är mitt uppe i en flytt. Och därför dom senaste dagarna har jag bara packat och packat.
Det är otroligt spännande detta. Jag flyttar ju faktisk hemifrån. Och väldigt långt dessutom... Men det känns så bra och så rätt. Eftersom jag ska vara borta ett år måste jag prioritera vad jag ska ha med mig i pysselväg. Hur planerar man något sådant? Att välja bort saker. Otroligt jobbigt. Men jag får väl pyssla med annat när jag kommer hem istället. Har ju ett väldigt litet internatrum.

Men mitt i allt detta har jag lyckatas så in lite pysseltid. Fick en beställning på ett bröllopskort förra veckan av svärmor. Och hon hade egentligen inga krav eller önskningar. Hon sa att hon lita på mig. Och det kan vara lite svårt. Det blev i alla fall ett rosa och väldigt enkelt kort. Kände att jag inte hade inspirationen i mitt extremt stökiga rum. Så detta fick bli bra :)
Oj vad mycket text det blev... haha



13 kommentarer:

  1. Åh så fint kort!
    Lycka till med flytten! Åh det är så spännande att flytta hemifrån också! kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har precis startat en må-bra-pepp-blogg som handlar just om att peppa sig själv och andra på hundratals olika sätt!

    Skulle vara jätte roligt om du ville kommentera vad du tycker eller tipsa om något som gör dig glad!

    Kram! :)

    SvaraRadera
  3. Vackert kort! Grattis till flytten och lycka till. Förstår att det är svårt att prio bland pysselsakerna, det är ju så mycket man behöver ;-) jag vet hur svårt det var för mig när jag skulle bo borta tillfälligt i 8 v... Något måste man ju ha med sig , eller hur ;-) kram Pillan

    SvaraRadera
  4. Hahah, såå typiskt mig att matcha sådär, men ja, visst blev det fint ihop?! Nappen och allt ;D Kram!

    SvaraRadera
  5. Lycka till med allt :)

    Fint kort :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  6. ÅH såå snyggt bröllopskort :)
    vad spännande med flytten, LYCKA TILL med flytten:)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  7. Superfint, så snyggt med dekorerade insidor. =)

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  8. Väldigt snyggt & stilrent!
    Lycka till med flytten :)

    SvaraRadera
  9. Stilrent och snyggt!
    Lycka till med ditt nya boende!

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera

Roligt att just du tar dig tid att kommentera. Blir så glad av din kommentar! :)