måndag 26 december 2011

Hej!

Hej!
Välkommen till min blogg! Jag heter Emelie,är 18 år gammal. Det jag älskar med livet är att vara kreativ. Jag har tidigare hållit på mycket med musik med olika instrument. Även fotografering som var mitt senaste intresse. Var intresserad av de i 2-3 år. Men sen kände jag att det inte var lika roligt längre. Och då började jag göra kort,i mängder. Och lite sedare kom tavlor. Jag älskar att scrappa och känner att jag hittat någonting jag vill hålla på med!

Jag har bloggat förut. Men det har varit på blogg.se. Men jag kände att jag ville testa någonting nytt. Och jag tror att blogspot blir bra för mig och mina behov. I bloggen så kommer jag lägga ut det jag skapar. Det kan vara allt från kort,tavlor,alster mm. Så jag hoppas att ni kommer läsa bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att just du tar dig tid att kommentera. Blir så glad av din kommentar! :)