måndag 30 juli 2012

Ändring och drömmar

Sitter just nu och kollar runt på andra bloggares pysselrum. Och jag blir helt till mig. Tänk när jag får ha ett alldeles eget rum bara för pyssel. Som jag längtar! Sen blir jag så inspirerad av hur välorganiserat och bra förvaring alla har. I mitt rum ser det ut som skrutt. Nej nu ska det bli ändring på det! Om jag hinner till helgen ska jag göra om mitt rum! Har inte råd med att köpa ny farvaring eller så. Men man får ta det man har och göra det bästa av det!


Tänk att få ha det såhär
Såhär
Eller såhär...

3 kommentarer:

  1. Haha ja, SÅ säker!! :D Vi hade Liam första veckorna men strök det efter en stund då vi upptänkte att det var så himla poppis och sista namnet vi hade var Elliot :D

    Kram

    SvaraRadera
  2. *hihi* Jag har ett rum... men tro icke att det ser ut sådär!!! Nej, nej... mycket mera som ett skrotupplag eller soptipp eller nåt. Men jag hittar det jag söker och trivs bra i mitt kreativa kaos.

    SvaraRadera

Roligt att just du tar dig tid att kommentera. Blir så glad av din kommentar! :)